عاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دل نوشته های من

........ دوستت دارم

.....من خود چیزی ندارم جز دوست داشتن تو

؟؟؟؟مگر میشود این دارایی ارزشمند را از دست داد

؟؟؟مگر میشود بر ان قیمتی نهاد

،،،این چیزی است که هرگز از دست نمیدهم

....هیچ کس نمیتواند این را از وجود من برباید

؟؟؟؟؟دل ربا تر از تو هم مگر کسی هست

؛؛؛؛؛گمان نمی کنم

؛....گمان نمیکنم که خالق یکتا زیباتر از تو را خلق کرده باشد

....من با وجود تو به زیبا دوستی خالقمان پی بردم

....دوستت دارم ای زیبا ترین

؛گر چه این دوست داشتن برای کسی ارزش نداشته باشد

....؛اما برای من ارزشمندترین است

...،و از ان ارزشمند تر برای من

..........وجود زیبای توست نازنینم

ILOVE YOU

MARYAM

، سلام به تموم عزیزایی که به کلبه دل تنگی من سر میزنن

و

.یه سلام ویژه خدمت مریم گلم

امروز تولدته عزیزترینم

امیدارم همیشه موفق باشی خانوم گلم

امیدوارم خدا دعاهامونو جواب بده و 

مازودتر بهم برسیم

دوست دارم روز تولدتو باهات باشم

خدایا دوسش دارم

تورو به خودت قسم میدم همیشه مواظبش باش

م؛ مثل مریم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سعید در 17:0 | |